شنود

شنود

شنود سرویس اطلاعاتی Lockheed Martin RQ-170 Sentinel - iran - sentinel drone - sentinel iran
شنود

شنود

شنود سرویس اطلاعاتی Lockheed Martin RQ-170 Sentinel - iran - sentinel drone - sentinel iran

شکنجه غیر یهودیان برگرفته از احکام دینی یهود + فیلم و عکس

شکنجه غیر یهودیان برگرفته از احکام دینی یهود + فیلم و عکس  

 



منبع

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/109848/%D8%B4%D9%83%D9%86%D8%AC%D9%87-%D8%BA%D9%8A%D8%B1-%D9%8A%D9%87%D9%88%D8%AF%D9%8A%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AD%D9%83%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%8A%D9%86%D9%8A-%D9%8A%D9%87%D9%88%D8%AF-%D9%81%D9%8A%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B9%D9%83%D8%B3



درباره شکنجه چه می دانید؟ چه رابطه‌ای میان یهود و شکنجه وجود دارد؟ چرا اکثر شکنجه‌گران گوانتانامو یهودی هستند؟ آیا دین یهود برای شکنجه غیر یهودیان منعی دارد؟ آیا از شکنجه و قتل کودکان و اطفال در آیین یهود خبر دارید؟ برای روشن شدن سوالات فوق با گزارش ویژه مشرق همراه شوید.
به گزارش مشرق، چندی است که در رسانه‌ها اخبار گوناگونی از شکنجه اسرای فلسطینی و لبنانی و مسلمان توسط شنکجه‌گران یهودی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به چشم می خورد.

فارغ از برسی مصادیق شکنجه که توسط افراد آزاده شده و یا رسانه‌ها منتشر شده است، رد پای یهود و صهیونیزم در موضوعات مختلف شکنجه اعم از فروش وسایل شکنجه گری، آموزش شکنجه گران و حتی قرار گرفتن در جایگاه شکنجه گر از موضوعاتی است که نیاز به بررسی بیشتری دارد[1].


تاریخچه شکنجه در جهان

شکنجه در قرون وسطی و حتی قبل از آن یعنی در یونان باستان، روشی برای اقرار گرفتن از بردگان، همجنس‌بازان، فاسدین اخلاقی و غیر مذهبی‌ها بوده است به نحوی که تا شخص اقرار به گناه نمی‌کرده است حاضر به قطع شکنجه وی نبودند و تا حد مرگ شخص متهم را شکنجه‌ می دادند[2].

نمونه‌هایی از وسایل شکنجه در قرون وسطی

در قرون وسطی قبل از استفاده از برده، ابتدا برده را تحت انواع شکنجه قرار می‌دادند تا به گناه‌ها و رفتارهای اشتباه خود اقرار کند تا بتواند در صورت نیاز اعترافات برده را در دادگاه علیه خودش استفاده کنند و بعد از اعتراف برده می‌توانستند وی را خرید و فروش کنند.

معرفی گوشه‌ای از وسایل شکنجه در قرون وسطی

صندلی یهودا[3]

این وسیله به نام صندلی یهودا و یا صندلی تفتیش مشهور است که با دیدن عکس نیازی به توضیح نیست؛ این صندلی در آلمان و اسپانیا کاربرد داشته ، اما در انگلیس نوع دیگری از صندلی وجود داشته که در آن، طرف را به جای مرکز ثقل نقطه‌ای، سوار مرکز ثقل خطی می‌کرده‌اند و به پاهایش هم وزنه می‌بستند.

صندلی تفتیش عقاید[4]

این صندلی میخ دار از وسایل کلیسا در دوران قرون وسطی بود؛ در آن دوره هر کس که عقاید مخالف کلیسا اعم از نظرات علمی، سیاسی، اقتصادی داشت، روی این صندلی نشانده شده و روی صندلی پیچ می‌شد، میخ‌ها قابل تنظیم بودند تا جلو و عقب بروند و قابلیت حرارت دادن به صندلی برای شکنجه بیشتر نیز وجود داشته است.

از این صندلی در ایتالیا و اسپانیا تا 300 سال قبل و در آلمان و مرکز اروپا تا 200 سال پیش استفاده می‌شده است.

دوشیزه آهنی[5]

متهم درون تابوت قرار گرفته و تدریجا میخ‌های تعبیه شده درون تابوت وارد بدن متهم می‌شود، البته میخ‌ها به گونه‌ای تعبیه شده‌اند که از وارد شدن به نقاط حساس بدن جلوگیری شود.

شکنجه در دنیای مدرن

اگر چه بنابر قوانین بین‌المللی شکنجه کردن متهمین برای گرفتن اعتراف از آنها عملی غیر قانونی و غیر انسانی تلقی می‌شود، لکن کشورهای اروپاییی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در صدر شکنجه‌گران قرا گرفته و کماکان برای اعتراف گرفتن و تفریح با متهمین و زندانیان، اقدام به شکنجه زندانیان می‌کنند.

به عنوان مثال ماجرای شکنجه زندانیان عراقی در زندان ابوغریب[6]، افشای شکنجه زندانیان در گوانتانامو، خاطرات زندانیان از شکنجه شدن در زندان‌های رژیم صهیونیستی و ... همه حاکی از وجود شکنجه در زندان‌های غرب و یهودیان است.

نظر یهود درباره غیر یهودی و نحوه ارتباط با آنها

از نظر یهودیان، غیر یهودیان به عنوان انسان درجه 2 شناخته می‌شوند و تنها یهودیان قوم برگزیده خداوند هستند؛ از نگاه یهود، غیر یهودیان به دلیل تخلف از هفت فرمان نوح، مرتکب گناه شده و مستحق مرگ هستند بنابراین هر یهودی می‌تواند و واجب است که غیر یهودی را به دلیل افکار و عقایدش به قتل برساند[7]؛ اخیرا در کتابی به نام "عقائد پادشاه" که تسط دو نفر از خاخام‌های یهودی در سرزمین اشغالی نوشته شده است، یهودیان برای نجات اسرائیل و همچنین قوم یهود، می‌توانند هر غیر یهودی حتی کودکان فلسطینی و عرب را به قتل برسانند.

خاخام شاپیرا نویسنده کتاب عقائد پادشاه

بنابر نتیجه این کتاب کشتن و شکنجه غیر یهودی برای نجات اسرائیل به دلیل اینکه خداوند قوم یهود را به عنوان قوم برگزیده انتخاب کرده است، هیچ ایرادی ندارد و واجب است[8].


خاخام ارشد و رهبر معنوی یهودیان سفاردی "عوادیا یوسف" نیز در جدیدترین نظرات خود درباره غیر یهود می‌گوید: به طور کلی خوردن و یا نوشیدن تمام محصولاتی که توسط غیر یهودیان تولید می‌شود حرام است، وی همچنین در قسمت دیگری از نظرات خود درباره غیری یهودیان می‌گوید: رفتن به مکان‌های مذهبی غیر یهودیان اعم از مسجد و کلیسا به طور مطلق حرام است[9].

جوان صهیونیست حامی کتاب عقائد پادشاه

آیا با توجه به این احکام و این نظرات، شکنجه کردن غیر یهود توسط یهودیان و صهیونیست‌ها اقدام غیر انسانی تلقی می‌شود یا عملی پسندیده در جهت آرمان یهود و صهیونیزم؟


نمونه‌ای از نقش و رفتار یهودیان در شکنجه‌گری

اکثریت شکنجه‌گران گوانتانامو یهودی و خاخام بودند

بنابر افشای "ابراهیم شن" زندانی ترکی در گوانتانامو، اکثریت شکنجه‌گران این زندان از یهودیان بوده و همواره در هر بازجویی یکی از خاخام‌های مستقر در زندان، در طول شکنجه اقدام به بازجویی از زندانیان می‌کرده است.

وی در مصاحبه خود با روزنامه «واکیت» ـ چاپ استانبول ـ گفت: «من توسط یک فرمانده یهودی به نام "یاسف" شکنجه می‌شدم، او وقتی مرا با برق شکنجه می‌داد، می‌گفت: بعد از عراق، ایران و سوریه نوبت به ترکیه می‌رسد و زنان شما کنیزان ما و مردان شما برده‌های ما خواهند شد و قبر سلطان عبدالحمید (شاه عثمانی که از دادن سرزمین فلسطین به صهیونیست‌ها امتناع کرد) را به آتش خواهیم کشید.

ابراهیم شن افزود: اکثر افسران و بازجویان گوانتانامو، یهودی بودند و بر سرشان عرق‌چین مخصوص یهودیان را «کیپا» می‌گذاشتند و در بازجویی مسلمان‌ها، حتما یک روحانی یهودی (خاخام) نیز به عنوان ناظر شرکت می‌کرد[10].

شکنجه کودکان خردسال توسط خاخام یهودی

خاخام "الیور نوآم هن" بنابر اعتراف خود به دلیل تبعیت از احکام یهود و برای تربیت کودکان 3 تا 4 ساله از انواع شکنجه همچون استفاده از انبر، چاقو و انواع وسایل برای شکنجه این کودکان استفاده می کرده است تا حدی که چندین نفر از کودکان از ناحیه مغز آسیب دیده و در حال حاضر زندگی نباتی دارند[11].


خاخام شکنجه‌گر


رقصیدن و عکس گرفتن در کنار شکنجه اسرای فلسطینی

به دنبال انتشار تصاویر زن نظامی رژیم صهیونیستی در کنار اسرای فلسطینی موج جدیدی از اعتراض‌ها علیه رفتارهای غیر انسانی یهودیان و صهیونیست‌ها در رسانه‌ها شکل گرفت، این زن یهودی در مصاحبه خود گفت: این عکس‌ها نشان از دوران خوش من در زمان حضورم در ارتش بود و برای من بسیار مفرح و لذت آور بود تا در کنار اعراب به صورت دست بسته عکس یادگاری بیاندازم.

نظامی زن صهیونیست

آموزش شکنجه و ارسال لوازم شکنجه برای ساواک

یکی دیگر از شواهد مبنی بر خوی شکنجه‌گری یهودیان و صهیونیست‌ها، همکاری ساواک با موساد برای مسائل اطلاعاتی و شکنجه گری بوده است به نحوی که بسیاری از شکنجه‌گران ساواک با رفتن به سرزمین اشغالی و به صورت مستقیم در موضوعات اطلاعاتی و شکنجه‌گری آموزش دیده‌اند و بسیاری با واسطه و توسط کتاب‌های ترجمه شده به زبان فارسی[12].

قانون رسمی دادگاه عالی رژیم صهیونیستی درباره شکنجه

بنابر اسناد افشا شده توسط رسانه‌ها دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای غیر رسمی به زندان‌ها و مراکز اطلاعاتی این رژیم، وجود شکنجه برای اعتراف گرفتن از زندانیان را یک امر لازم و ضروری دانسته است، در این دستور همچنین استفاده از هر شیوه‌ای برای اعتراف گرفتن و شکنجه را بدون مانع توصیف کرده است.

از سوی دیگر، این گزارش درباره زنان مجاهد فلسطینی، شکنجه روحی همچون موضوعات اخلاقی مقابل خانواده‌ها به خصوص همسران این زندانیان مورد تأکید قرار داده است.

بنابر خاطرات یکی از زندانیان زن فلسطینی "رسمیه عوده" که چندین سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت بوده است، نظامیان و بازجویان صهیونیستی با برهنه کردن و مورد آزار قرار دادن وی روبروی همسرش، اعلام کرده‌اند در صورتی که این زن اعتراف نکند مقابل همسرش مورد تجاوز قرار می‌گیرد[13].

از سوی دیگر، بنابر افشای روزنامه دانمارکی "برلینگز تایمز"، رژیم صهیونیستی به صورت مستقیم با یک شرکت دانمارکی - بریتانیایی برای خرید و آموزش لوازم جدید شکنجه قرارداد بسته است و بر اساس این قرار داد جدیدترین تجهیزات شکنجه برای این رژیم ارسال می‌شود[14].


گزیده‌ای از خاطرات زنان آزاد شده از بند رژیم صهیونیستی

خانم "بیان جواد محمد الاخضر" یکی از هزاران زن دربند رژیم صهیونیستی بوده است که پس آزادی از زندان‌های این رژیم، به دلیل شکنجه‌ها و شرایط سخت زندان، دچار بیماری صعب العلاجی شده که طبیبان از درمان آن عاجز هستند.

وی در بیان خاطرات خود درباره زندان‌های رژیم صهیونیستی و یکی از سخت‌ترین شکنجه‌های خود می‌گوید: هنگامی که برای بازجویی به دومین مرکز تحقیق منتقل شدم، به بازجوی خود گفتم که بسیار گرسنه‌ام، او رفت و برایم غذایی آورد، همین که می‌خواستم، آن را بخورم، ظرف غذا را از مقابلم برداشت و با ملاقه شروع به ضرب و شتم من کرد، پس از آن غذا را روی زمین ریخت و گفت: شما سگ هستید. باید مانند سگ ها غذا بخورید" و چون دست ها و پاهایم را بسته بودند، مجبور شدم، غذا را مانند حیوانات و درحالی که فحش و ناسزا می شنیدم فقط با دهان و از روی زمین بخورم.

"فاطمه الزق" آزاده فلسطینی که به همراه کودکش تجربه زندان‌های رژیم صهیونیستی را داشته، اظهار داشت: من فساد اسرائیلی‌ها را در اراضی فلسطینی‌ها می‌دیدم و می‌خواستم از آنها انتقام بگیرم و وارد یک عملیات استشهادی شدم تا قلب چند مادر فلسطینی را شاد کنم.

الزق تاکید کرد: وقتی قصد عملیات استشهادی را داشتم نمی‌دانستم حامله هستم و در زندان‌های عسقلان معلوم شد که من حامله‌ام اما با این حال آنها من را در قبرهایی با دمای یخچال، شکنجه‌های وحشتناکی کردند.
وی افزود: من توسط شاباک یک هفته بازجویی و شکنجه شدم و آنها من را به پشت یا خمیده به میزهای آهنی می‌بستند و به هیچ وجه اجازه استراحت جز برای قضای حاجت نمی‌دادند؛ در 21 روز حضور در زندان عسقلان زشت‌ترین شکنجه‌ها را در حق من روا داشتند و می‌خواستند جنین من را سقط کنند و آخرین جایی که من ار فرستادند اتاقک‌های مرگ بود که با کمبود اکسیژن مواجه بودم؛ وی همچنین افزود: پسرم یوسف در زندان‌های تنگ و تاریک به دنیا آمد و پس از دو ماه او را از شیر محروم کردند و من به او غذاهایی دادم که بزرگان هم آن را نمی‌خوردند[15].





منابع و مآخذ

[1] - http://www.subvertednation.net/jews-selling-worlds-largest-collection-of-torture-devices/

[2] - http://en.wikipedia.org/wiki/Torture

[3] - http://www.medievality.com/judas-craddle.html

[4] - http://allfromweb.net/torture-devices-through-history

[5] - http://en.wikipedia.org/wiki/Iron_maiden_%28torture%29

[6] - http://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Ghraib_torture_and_prisoner_abuse

[7] - http://english.dohainstitute.org/Home/Details/5ea4b31b-155d-4a9f-8f4d-a5b428135cd5/d3c57596-eadb-456b-8858-3094f94394df

[8] - http://wakeupfromyourslumber.com/blog/joeblow/english-translations-kings-torah-torat-hamelech-laws-pertaining-relations-between-jews-

[9] -http://www.islamtimes.org/vdca.6n6k49ni65k14.html

[10] -http://www.kavkazcenter.com/eng/content/2006/06/10/4772.shtml

[11] - http://failedmessiah.typepad.com/failed_messiahcom/2009/05/horrific-haredi-child-abuser-to-be-extradited.html

[12] - http://www.democraticunderground.com/discuss/duboard.php?az=view_all&address=364x2182790

[13] - http://www.rense.com/general78/tort.htm

[14] -http://jafrianews.com/2010/11/29/8596/

[15] - http://www.farsnews.com/printable.php?nn=13900926000953


برچسب ها: یهود ، شکنجه ، غیر یهود



منبع

http://www.mashreghnews.ir/fa/news/109848/%D8%B4%D9%83%D9%86%D8%AC%D9%87-%D8%BA%D9%8A%D8%B1-%D9%8A%D9%87%D9%88%D8%AF%D9%8A%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AD%D9%83%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%8A%D9%86%D9%8A-%D9%8A%D9%87%D9%88%D8%AF-%D9%81%D9%8A%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B9%D9%83%D8%B3